زندگی خصوصی خانم گردو

من ِ گردو بی سانسور

زندگی خصوصی خانم گردو

من ِ گردو بی سانسور

لطفا خفه شید آره با شما ها هستم خفه شید همکاران بی ملاحظه!!!


 

 

آخه یعنی چی

آره آره اصلا  حرصم گرفته

یعنی چرا شما دو تا مرد انجا نشستین و دارین راجع به کم کردن وزنتون صحبت میکنین؟

من چرا باید بشنوم که تو دو ماهه 10 کیلو کم کردی؟؟؟!!!!!

من چرا باید بشنوم که شما یه سایز کمربندت اومده عقب تر ؟

خدا میشنوی؟

اینا من و اذیت میکنه خیلی

احساس بدی دارم

احساس میکنم دارن بهم فحش میدن

احساس بدی دارم

اصلا تو بگو من حسودی میکنم

تو بگو به ارادت حسودی میکنم

اصلا هر چی

بسه تمومش کنین

من همینی ام که هستم

نمی خوام لاغر شم

من همین طوری خوبم .

فقط دارم خفه میشم

دارم بالا میارم

نمیخوام بشنوم حرفاتونو

برین بیرون

برین یه جای دیگه راجع به این قضیه حرف یزنین

نظرات 2 + ارسال نظر
عاصی یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 14:17

منم همین حس بالا آوردن رو داشتم
تا بالاخره مجبور شدم یه فکری بکنم برای خودم

خب دقیقا الان یه کمکی به من بکن
چون من هنوز با این مشکل درگیرممم کماکان دارم خفه میشم ...

عاصی دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 11:55

فکری که کردم گذاشتن هدفون توی گوشم بود!


آره اینم میشه اینم خوبه شاید دفعه دیگه این کارو کنم ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.