زندگی خصوصی خانم گردو

من ِ گردو بی سانسور

زندگی خصوصی خانم گردو

من ِ گردو بی سانسور

فصل جدید زندگی

به تاریخ 93/3/2 ما اولین شب رو در خونه جدید گذروندیم 

اینم یه مرحله جدید از زندگیمون

 که من 

خیلی وقته منتظرش بودم 

خدایا شکرت که تونستیم ...

خدایا شکرت به خاطر داشتن خانواده هامون در کنارمون ...

خدایا شکرت به خاطر بودن پدر و مادرم ، مادر همسرم . خواهرم .خواهر همسرم 

خدایا شکرت به خاطر تمام نعمت هات ...

به خاطر تمام توجه هات  

 

اون خونه مون و با کلی خاطرات خوب و لحظات خوب ترک کردیم 

خودمون  خواستیم 

دلم برای روزای اون خونه تنگ میشه 

اما من این خونه رو هم با خاطرات خوبمون می‌سازم 

خدایا ممون 

خدایا بازم همراهمون باش همیشه و همه جا .



نظرات 2 + ارسال نظر
پرنده گولو شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 14:21

مبارکه عزیزم
خیلی مبارکه
ان شالله توی این خونه شاهد خوشی های زیاد باشی عزیزک


گولو جونی
من فکر کردم از یادت رفتم
ممنون عزیزممممممممممممم!!!!
ممنونم

جم شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 14:27 http://painstore.blog.ir

سلام
وبلاگ زیباییست...
دردفروشی افتتاح شد.دردهای خود را به فروش بگذارید.
painstore.blog.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.